Izstrādāts entuziastiem, kas meklē maksimālu aizsardzību un veiktspēju. Precīzi izstrādāta, izmantojot vismodernākās tehnoloģijas un ilggadēju uzticību pasaulē labākās motoreļļas radīšanai. Rezultāts: dzinēja aizsardzība, kas pārspēj visaugstākos nozares standartus.
1Pamatojoties uz AMSOIL Signature Series 0W-20 neatkarīgu testēšanu ASTM D6891 standartā, kā to prasa API SN specifikācija.
AMSOIL nodrošina labāku aukstās kloķēšanas viskozitāti, palīdzot uzlabot dzinēja sastāvdaļu nodiluma aizsardzību iedarbināšanas laikā.PP
AMSOIL Signature Series (5W-30) | Royal Purple High Performance (5W-30) | Lucas (5W-30) | Driven LS30 (5W-30) | Red Line High Performance (5W-30) | Royal Purple HPS (5W-30) | |
---|---|---|---|---|---|---|
Kustības viskozitāte (㎫ ●s) | 3800 | 4500 | 5000 | 5750 | 6100 | 6100 |
PPPamatojoties uz neatkarīgu trešo pušu veiktiem testiem nozares standarta ASTM D5293 aukstā kloķvārpstas simulatora testā, kā to pieprasa SAE J300.
*Zīmju nosaukumi un attēli ir attiecīgo īpašnieku īpašums, un dažās valstīs tie var būt reģistrētas preču zīmes. To lietošana nerada nekādu tiešu vai netiešu saistību vai apstiprinājumu.
75% lielāka dzinēja aizsardzība pret jaudas zudumu un nodilumu.A
Nozares standarts | AMSOIL Signature Series 0W-20 sintētiskā motoreļļa | |
---|---|---|
Vidējais kameras nodilums | 90 | 20.28 |
APamatojoties uz AMSOIL Signature Series 0W-20 neatkarīgu testēšanu ASTM D6891 standartā, kā to prasa API SN specifikācija.
AMSOIL nodrošina spēcīgu aizsardzību. Cik labs tas ir? Neatkarīga laboratorija 100 000 jūdžu testā salīdzināja AMSOIL sintētisko motoreļļu ar vadošo konkurentu.P AMSOIL nodrošināja daudz labāku aizsardzību pret nodilumu un uzturēja gultņus kā jaunus.
PTestēšana veikta neatkarīgā laboratorijā, izmantojot AMSOIL Signature Series 5W-30 sintētisko motoreļļu un vadošo sintētiskā maisījuma 5W-30 motoreļļu Ford F-150 kravas automašīnās ar 3,5 litru divu turbīnu dzinējiem.
AMSOIL sintētiskās motoreļļas sasniedza 100% aizsardzību pret LSPI.B
Konkurentu motoreļļas testēšanas laikā novēroto virzuļa bojājumu piemērs LSPI gadījuma dēļ. Sarkanās bultas norāda uz gredzena laukuma daļām, kas atdalījušās no virzuļa.
BPamatojoties uz nulli LSPI gadījumu piecos pēc kārtas veiktajos AMSOIL Signature Series, XL un OE 5W-30 motoreļļas testos LSPI testā, ko nosaka GM dexos1 Gen 2 specifikācija.
Signature sērijas testos, kas veikti saskaņā ar nozares standartiem, gandrīz netika pārbaudīta, jo tika konstatēts tikai 0,1% viskozitātes pieaugums. Pat dubultojot testa garumu, AMSOIL nodrošināja divreiz lielāku viskozitātes kontroli, nekā noteikts standartā.GG
Nozares standarts | AMSOIL 1X | AMSOIL 2X | |
---|---|---|---|
Viskozitātes palielināšana % | 100% | 0.1% | 49.6% |
GGPamatojoties uz AMSOIL Signature Series 5W-30 neatkarīgu testēšanu, kas veikta dzinēju testā Sequence IIIH (ASTM D8111), kā noteikts ILSAC GF-6 un API SP specifikācijās.
Uz eļļas savācējcaurules sieta praktiski nav nosēdumu.
LLPamatojoties uz neatkarīgiem Mobil 1 Annual Protection Full Synthetic 5W-30 un AMSOIL Signature Series 5W-30 testiem saskaņā ar ASTM D2896. Eļļas iegādātas 2020. gada jūlijā.
Dvs. AMSOIL OE motoreļļa
DDPamatojoties uz neatkarīgu AMSOIL Signature Series 5W-30 testēšanu ASTM D6593 dzinēja testā attiecībā uz eļļas ekrāna aizsprostošanos, kā noteikts API SN specifikācijā.
Aizsargā turbokompresorus 72% labāk nekā nepieciešamsC saskaņā ar GM dexos1* Gen 2 specifikāciju.
CPamatojoties uz AMSOIL Signature Series 5W-30 neatkarīgu testēšanu GM turbo koksa testā.
Pat pēc divkāršota nozares standarta testa ilguma AMSOIL nodrošināja 40% tīrākus virzuļus, nekā noteikts standartā.FF
FFPamatojoties uz AMSOIL Signature Series 5W-30 neatkarīgu testēšanu, kas veikta dzinēju testā Sequence IIIH (ASTM D8111), kā noteikts ILSAC GF-6 un API SP specifikācijās.